Sunday, December 26, 2004

SELAMAT BERGUMBIRA RIA
SAYA mohon berbanyak maaf kerana tidak dapat menghadiri majlis GEJU di UPM hari ini. Kepada sesiapa yang memang menyimpan niat ingin berjumpa, saya mohon maaf kerana telah mengecewakan anda. Namun bukan niat saya untuk sengaja tidak hadir ke majlis yang pastinya gilang-gemilang itu - majlis yang menemukan insan-insan unik dari alam siber ke alam nyata.

Sudah semestinya anda semua adalah insan-insan bertuah dapat berkecimpung dalam dunia tanpa batasan ini dan menjadikannya pula suatu realiti di satu petang nan indah di UPM. Bak kata iklan; "...aku merinduimu...!" Huhuhu...

Dengan EP dan Rudy telah saya beritahu kegagalan saya menghadiri GEJU. Malam tadi kami menghadiri majlis HESCOM - juga pertemuan manusia siber yang meminati bidang sastera seperti haiku, sajak, cerpen, novel, pantun dan juga sajak jenaka.

Sebenarnya hari ini saya bertugas. Jika anda sempat ada kelapangan bolehlah singgah selepas GEJU, ke Majlis Pencarian Duta Bintang Kecil di Dewan Wawasan, Menara PGRM, di Shamelin Perkasa. Majlis berlangsung dari pukul 2 petang - 5 petang.

Kepada tetamu-tetamu blog, saya amat menghargai perhatian anda pada blog yang terpaksa dicutikan sementara ini. Saya simpan semua komen di tagboard dan jika kelapangan saya akan membuat kunjungan balas ke blog anda semua.

Salam ingatan untuk semua.

No comments: